GÜVERCİNİ SEVMEK..
Giden Bir Kuşağın Ardından...
KULA'nın Rengi
Sitemiz güncellenmiştir.
YAZ AYLARINDA GÜVERCİNLERİMİZ
Kula'da Üç Gün
BASINDA ZABUNHOCA
AMBARTEPE YE SEVGİ VE SELAMLAR
KUŞBAZ OLMAK....
KULA YA ÖZGÜ BÖREKLER....
MANİSA SULTAN GÜVERCİNLERİ HÜNKARİLER......
KAR’ DA GÜVERCİN YAKALAMAK
KULADA 3 GÜN
KELEBEKLERDE KOSTÜM
İLK GÜVERCİNLERİM...
KORUYAMADIĞIMIZ,YİTİK GİDEN DİVLİT...
YENİ SEZONDA GÜZEL YAVRULAR ALMAK.....
ÇANAKKALE ZAFERİ...
KULA DA YEMEK KÜLTÜRÜ....
İNSANIN İŞİNİ SEVMESİ VE MUTLU OLMASI....
CUMHURİYET BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN...
SONBAHARDA GÜVERCİNLERİMİZ
ÜLKEMİZDE HÜNKARİLERİN YERİ
KULA YA ÖZGÜ PİDELER
GÜVERCİN YETİŞTİRİCİLERİNİN KORKULU RÜYALARI
GÜZEL IRK GÜVERCİNLERE SAHİP OLABİLMEK ÇOK MU KOLAY
Öğretmen Olmanın Bize Kazandırdığı Güzellikler
TURGUTLU GÜVERCİN GÜZELLİK YARIŞMASI
GÜVERCİNLERİMİZDE EKSİKLER HİÇ BİTMEZ.
Karadeniz Gezim

25 Temmuz Akşamı başlayan ve yaklaşık 9 gün süeren Karadeniz gezisine Tur ile Eşimle beraber katıldım ve Pazar akşamı Kulaya döndük.
Bir kez daha Yurdumuzun eşsiz Doğal Güzellikleri ve Tarihi zenginliklerine şahit oldum.Daha önce 7 Yıl Karadenizde çalışmama karşın O kadar görmem gereken Güzellikler olduğunu şimdi daha Güzel anlayabiliyorum.
Batı Kardenizden başladık gezmeye Sabah saat 07 de Abant gölüne geldik hemen her yer Yeşilin Tüm tonlarıyla kaplı ayrıca gölün güzelliğini görmek gerekir diyorum.En çok Mutlu olduğum Abantın Miilli Park olması ve Doğallığını koruması.
     Daha sonra Amasra ve Sinop u gezdik her ikiside Turizm açısıdan yeni olmalarına karşın Mükemmel Güzellikte olan yerler.ıleride bozulmazlarsa Turizm yönüyle önleri çok açık.
Sinop ta Tarihi Cezaevini gezeerken Çok Duygulandım.Gerçekten çok kötü bir Cezaevi.PARMAKLIKLAR ARKASINDA adlı dizinin çekildiği yerleride gördük.Ama beni en fazla etkleyen Sabahattin Ali ve daha başka Aydınların da Yıllarca orda yatmaları.Sabahattin Ali nin yattığı Koğuş ve Orada yazdığı Aldırma Gönül ü Sinop Cezaevinde her gün binlerce kişiye sergiliyorlar.Ben her zaman Düşünce suçlularının diğer suçlulardan ayrılması gerektiğini düşünüyorum.Yıllarca Cezaevinde yatan Yazarlarımız ve Aydınlarımızın kıymetini şimdi anlayabilsekte bir çok şeyin kıymetini tam anlayamadığımızı düşünüyorum.şimdi şöyle bir baktığımda her tür Suçu işleyen Ülkeyi soyan insanların elini kolunu sallayarak geezmelerini Yurtdışına kaçmalarını gördükten sonra Düşünce Suçlusu olarak Yıllarca Cezaevinde yatan Aydınların durumunu içime sindiremiyorum.
Karadaniz de 3 Gün Yaylalarda kaldık inanın Karadenide olduğum sürece hiç mi hiç Terlemedim Ziganada gece Kalolifer yaktıklarını söylersem ne kadar farklı bir bölge olduğunu iklim olarakta belirtmiş olurum.Zigana ve Sürmene Yaylalaında 1 er gün kaldık her ikiside bozulmamış.ZıGANA MUHTEŞEM bir Doğa harikası.Akşam üzeri Sisle beraber Yeilin her Rengini görmek nasıl Keyfli anlatamam.En çok Korktuğum ileriki Yıllarda Doğallığını kaybetmesi .Çünkü Ayder Yaylası ve Uzun Göl çok fazla yapılaşmanın olduğu bir Mesire yeri durumuna dönüşmüş.Uzungöl ün etrafına Taş döşeyerek Havuz konumuna dönüştürmüşler.
Karadeniz deki SU Zenginliği kıymeti bilineren değerlendirilse inanın bir çok alanda sıkıntılar sona erere diyorum.Her yerde şelaleler,Dere,Irmak zenginliğini görmek mümkün.Torul daki KARACA MAĞARASI BELKı TÜRKıYENıN EN GÜZEL MAĞARASI DıYORUM. Sarkıtlar Dikitler Sütunlar ile o kadar Doğal Güzelliğe Sahipki kelimelerle anlatmak çok zor.şu an her tarafı açılmamış olmasına karşın Dünyanın 2. Değerli Mağarası olarak geçiyor.Ancak oraya ulaşmak ve geriye dönmek için en az 300 km. gittiğimizi ve Torul dan itibaren Mağaraya Otobüslerin Yolun çok dar olması sebebiyle çıkamaması ve Minübüslerle çıktığımızı ama O yollarda bir hatanın telafisinin mümkün olmadığını da söylemeden geçemeyeceğim.Aşağısı en az 700 m. Uçurum.insanın Tüyleri diken diken oluyor.Kaptana aman kaptan dikkat et çünkü burada bir kazanın telafisi olmaz dediğimde Gülümseyerek Bizler alışkınız Abi..Size kolay gelsin Ben bir daha yokum.
     Sarp Sınır kapısına Gittiğimizde hepimiz hayal kırıklığına uğradık.ınanın ne kadar Pislik varsa hepsi etrafa saçılmış durumdaydı her gün binlerce Turistin geldiği bir yerde bu görüntü hepimizin tepkisini çekti.
Karadeniz in Güzellikleri ni anlatmak çok Mümkün görünmüyor En ıyisi Güzellikleri Yerinde Görmek diyorum.Turizm açısından Karadenizin eksiklikleri oldukça fazla.Gelen ınsanları para makinası olarak görüyorlar.Hizmet yönüyle eksiklikerin tamamlandığında Karadenizn Yurdumuzun en Önemli Turizm bölgesi olacağını düşünüyorum.
Ben her zaman Yaz Aylarında Sıcak bölgelerde Tatil yapmak taraftarı olmadım Tabiki Ülkemizde Tatil yapmak maddi açıdan çok kolay olmuyor dar gelirli bütceler için ama Ülkemizin her karışının görülmesi gerektiğimi düşündüğümüzde ve her yıl Çok uzak ülkelerden gelen Turistlerin Ülkemizin Tarihi ve Doğal Güzelliklerinden Faydalandıklarını gördüğümüzde Bu Ülkenin ınsanı olarak bizlerinde Ülkemizin Güzelliklerinden faydalanmanın en Doğal hakkımız olduğunu düşünüyorum.
      Turlarla yapılan Gezilerde Tur şirketlerinin çok Önemli Olduğunuda anladım Yoksa Tatilinizin Zehir olması da sözkonusu olabiliyor.Biz Tur şirketinden Memnun kaldık tabiki reklam olmasın diye adını yazmıyorum.
Tur şirketi kadar 42 Yolcu daçok önemli.Her gün en az 16 Saat birlikte olduğunuz insanların Uyumlu olası gerekiyor.Biz çok şanslı idik .Son Derece Güzel insanlarla Tatil Yaptık.Tabiki Gençler hayat dolulardı Otellerdeki Eğlencelerde çok Güzel geceler geçirdik. Kaptanlarımız çok usta Rehberimiz Esin inde işinde iyi olduğunu ve işini çok severek yaptığını söyleyebilirim.
Evet Karadeniz le ilgili ızlenimlerim bu kadar.
Kuladan Sevgiler,Selamlar...
Dostca Kalın..
KULA HAKKINDA
Kula Evleri Kula Hakkında Kula Volkanları Kuladokya Kula El Sanatları Kula Yemekleri
RESİM GALERİSİ
Kişisel Resimlerim Güvercinler Kula Evleri Kula Volkanları Kuladokya
Web Sayfamızda yer alan güvercin resimleri tamamen kendime ait olup izinsiz kullanılmaması rica olunur.